Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 6 september 2010

Vilken dag =)

Sommaren är tillbaka för några dagar, 20 grader skuggan och hur varmt som helst i solen. Underbart!!
Det fina vädret fortsätter, varmast i landet imorrn, det ni!!

Själv är jag trött, fejade på som en tok igår. Städade övervåningen, klippte gräs, tvättade och vek tvätt. Lagade middag. For sedan och veckohandlade.
Maken är nämligen sjuk, låg i feber idag Han är dock feberfri och varit på jobbet idag. Tre av ungdomarna är förkylda men inte jag och yngsta bonusdotter. Herre min je. Vill ju inte bli förkyld nu när jag ska på Kreta på lördag.
Har köpt Esbiritox idag (vet ej om det blev rätt stavning, men strunt i det) Äter det för första gången i mitt liv. Får se om det hjälper, annars köper jag det aldrig mer, skratt.
Men tron är stark!!

Sönerna jobbar i långa skift, började 7 imorse och jobbar än. Men de får ju en fin lön efter denna stoppvecka på fabriken. Det är dom värda efter hårt arbete.

Nä, ska nu stryka, oj, vad kul, not!!

Inga kommentarer: