Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 8 maj 2010

Sköna maj


Maj är en sådan där månad då människor och djur tinar fram. Det är så härligt att vara ute.
Jag och maken tog en promenad i onsdags mot Fårön och det var så skönt.
Sedan är det ju så att vi måste promenera för att inte blir för rultig tultiga :-) Men det är något vi båda gillar, så det är ingen stor uppoffring.

Igår var vi hemma och åt god mat, grekisk pyttipanna. Båda sönerna var hemma samt grannarna kom över och så spelade vi triangelspelet. En tjej kompis till äldste sonen kom också. Vi hade en riktigt trevlig kväll.
Bonus dottern var med pojkvän på kalas.

Solen skiner för fullt ute och det är ett riktigt härligt väder. 10 gr i skuggan och desto varmare i solen. Maken och äldste sonen är och svetsar staket. Själv ska jag in till stan och försöka hitta en present till mor som fyller år på tisdag.

Ikväll kanske det blir utgång, är väl inte så sugen just nu. Men tom barnen tycker jag är tråkig som bara vill vara hemma, så jag får väl ta mig i kragen.
Middag först kl 1800 hos mor o far.

Inga kommentarer: