Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 9 maj 2010

Irländsk musik

Ja, det blev utgång i alla fall igår. Efter middag hos mor och far, där våra vänner också anslöt, så for vi på Valdino. Där spelade Molly, bra irländsk musik och man blev på så bra humör. Vi var kvar tills de stängde.
Så idag är vi lite trötta. Har sett film Min stora feta grekiska semester, precis lagom en sådan här dag. Blev extra sugen att åka till Grekland, som vi har tänkt göra i september. Då blir det nog en vecka på Rhodos igen :-)

Äldste sonen jobbar på Kappa idag, så jag får väl försöka hitta på en god middag åt honom.

Ny vecka men det blir en kort vecka pga Kristi himmelsfärds helgen. Skönt.

Vi åker till Stockholm på onsdag kväll och åker hem måndag morgon. Ska blir härligt att byta miljö några dagar.
Maken åker till Finland på tisdag, så vi möts upp på Arlanda på onsdag kväll. Jag och ungdomarna flyger ned onsdag. Sedan på fredag kommer två bonusbarn från Timrå.

Nä, ska försöka göra någon nytta idag i alla fall, men inte så mycket :-)

Inga kommentarer: