Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 24 maj 2010

I can speak english too..

Ja, det gick ju bra att prata engelska i fyra timmar med de trevliga läkarna från Spanien och Slovenien (han var inte från Kroatien som vi först fått veta). Alltid mer jobbigt att prata fackspråk men det gick det också. Är förstås trött i huvudet nu.

Blir så glad när jag kommer hem, då var diskmaskinen tömd och disken från bänken i plockad i maskinen av sönerna. Det värmer ett mamma hjärta och det märks att de börjar se vad som ska göras. Börjar de bli vuxna? Skulle tro det :)

På fredag fyller min yngste son 18 år och jag fattar inte att jag har så vuxna barn. Den andre sonen fyller 20 till sommaren. Mina små älsklingar har blivit stora män.
Det innebär ju också att jag och min käre man får mer tillfällen då vi kan göra vad vi vill. Vi har ju dock tre barn till och de är också snart vuxna, de blir 18, 16 och 14 år i år. Tänk vad tiden går.

Måste planera för sonens kalas på fredag.

Nu väntar tvätt som ska vikas. Ha det så gott. Ps maken är inte bortrest i veckan och det känns så bra :)

Inga kommentarer: