Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

tisdag 8 december 2009

Tisdag kväll och trött...

Sitter och bara slöar vid datorn. Är trött och borde hoppa i säng. Detta gråa väder är så trist, vill ha snö!!! Jag tror alla är trötta nu.
Men imorrn kommer i alla fall min älskling hem från Timrå, där han varit och jobbat. Men han har även hunnit vara tillsammans med sina barn och hälsat på lite bekanta. Det är han verkligen värd. Men jag längtar ändå efter honom och hans famn, för han är mysig man.
Men det är rätt mysigt med alla barn och katter hemma när man ska lägga sig :-)

Till helgen så har vi som sagt var inget inbokat, ska bli så skönt.

Men lite nytta får det nog allt bli.

Sov så gott alla i december mörkret!!

2 kommentarer:

Vera.m.fl sa...

NU har du äntligen fått snö!! :) Och kylan kom på köpet, fy tusan vad jag frös när jag kom hem efter nattjobb, nyduschad och huttrig- och såg att det stod -18.5 på utetermometern!! *brrrr*
Drog igång en rejäl brasa i kaminen innan jag kröp till kojs så att familjen skulle ha det varmt och mysigt då dom skulle upp- det är väl kärlek om något va?! *s*

Ha det gott och njut av mannen (för vid det här laget har han väl hunnit hem)

KRAM

Daniel sa...

Åh så gulligt att du har en sån mysig man! :))