Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 21 december 2009

Snö, snö, snö över allt!!

http://www.nogg.se/upload/4439/BloggPhoto_4439_141621.JPG

Nu har vi äntligen fått snö här upp i Piteå, vi har bara haft ynka fem cm länge och man har längtat efter den vita vackra snön där gräset inte sticker upp. Men nu är den här och i mängder.
Idag har dessutom varit årets kortaste/mörkaste dag men nu vänder det :-)

Har köpt och gjort klart de sista julklapparna. Har dessutom köpt en julklapp till mig själv, helt onödigt förstås men jag blev förälskad och då är det kört.
Känner mig dock helt slut...lovar mig själv att jag aldrig mer ska vänta så här länge med julklapparna.

Längtar efter maken...kändes extra trist när han for denna gång. Känns som att man vill julfixa tillsammans och inte ensam. Men han kommer ju på onsdag, härligt!!

Var en dag med full rulle på jobbet, hoppas jag kan sluta lite tidigare på onsdag...hoppas kan man alltid göra.
Förutom julhandling, så har jag skjutsat och hämtat ungdomar...längtar tills de har körkort. Har vi tur är det två som har det till sommaren.
Känner mig gnällig och trött...vill bara ta det lugnt...

Ungdomarna har nu jullov. Känns så skönt för dem och oss vuxna. Tempot blir lugnare.

Sov gott alla!! Kramar Carita

Inga kommentarer: