Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 12 juni 2011

Min duktiga man!!

Han är så händig min älskade man. Jag ville ha något i gavlarna på huset, eftersom vi har ett stort och högt hus. Så idag har han snickrat och målat.

Det blev så fint =) Här på sidan kommer det så småningom att bli en dörr ut, för här ska vi ha en solaltan. Från dörren kommer vi direkt in i relaxrummet, där det ska bli dusch och bastu och en liten myshörna =)

Jag är så nöjd!!! Vilken man jag har!!!

Vi har haft en hektisk student vecka med fester, bal och examen. Två av våra barn tog studenten i fredags. Jag kommer att visa bilder från veckan senare. Jag här helt slut, för det har verkligen tagit på krafterna. Men jag kan ju säga, att vi hade glada och nöjda ungdomar. Precis som deras föräldrar =)

Inga kommentarer: