Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 5 mars 2011

Dags för skoterfärd igen

Väntar på maken som är och hjälper grannen. Sedan är det dags för skoterfärd igen. Ingen av grabbarna blir med, mina killar var ut och bonussonen fick jag köra i säng vid 0330.
Vi ska fara efter Nasa leden och de har hamburgarförsäljning i Svartliden, så det blir ingen matsäck idag.
+1 grad nu och strålande sol, med andra ord, helt underbart =)

Hoppas ni andra också får en skön helg.

2 kommentarer:

Vera.m.fl sa...

Och jag är INTE avis *ljuger som en häst travar*

Ha en underbar dag och njut för mig oxå! :)

KRAM

japp sa...

Heeij.. guu, så ljuvligt, å vilket väder vi haft va.. underbart!
Japp, mina kära tjejer är det på bilden.. mina ♥-an, änglar...
Så roligt å få hem sonen igen.. kan förstå din känsla, totalt.. mammahjärtat, de svämmar ofta över, känns de som.. man älskar dom såå innerligt, för allt de säger å gör, så vet man att de är besvarat, om än de kanske inte är så gla på en alltid..=)) Men de e väl så de ska vara, kanske?

Ha de så bra, stor kram.. Helén.