Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 3 mars 2011

Då var han hemma igen

Så skönt det var att se honom komma ned för rulltrappan på Kallax flygplats igår. Mitt hjärta svämmade nästan över.
Han verkar haft en underbar resa och pratar redan om nästa gång :)
Men han verkar väldigt nöjd över att vara hemma igen och det känns skönt. Han är ju vår sociala kille och spelevink, så det märks att han är hemma igen =)
Fick en sådan fin present av honom, en glasprydnad med ett foto i, på mig, maken och hans lillebror samt texten " I love you all" Då kom det en liten tår från mamman.

Veckor går fort, hinner knappt vara med. Fortfarande full rulle på jobbet. Undrar om man kan få känna av att det är lugnt där någon gång?! Skulle vara skönt att få lite tid för att röja lite och förkovring.
Maken är i Umeå ikväll och åker vidare till Sundsvall imorgon men imorgon kväll är han hemma igen =) Han har då bonussonen med sig, som ska vara här under sportlovet.
Känns skönt med sportlov. Ska själv vara ledig lite grann, tänkte jag.

Bonusdöttrar med pojkvänner åker ned till Timrå över helgen men kommer sedan hem igen. Yngste sonen planerar att åka till Kåbdalis med vänner (bla bonusdotterna pojkvän) Det blir väl skoter för hela slanten.
I helgen blir det väl förhoppningsvis också skoter. Det varma vädret verkar ju fortsätta men egentligen är det för tidigt. Jag vill ha en lång vårvinter och nu töar det för fullt redan, tom nätterna är 0 gradiga. Jag vill att det ska ligga mellan -5 och -10, och sol. Det är helt perfekt.

Ska nu planera mat för helgen. Ha en härlig helg alla!!

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Härligt att ha fått hem "stoor´n" :)

KRAM