Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 7 november 2010

Mer snö

Nu har det kommit ytterligare lite snö, täcker nästan grässtråna nu. Det är så vitt och fint ute.
Igår var vi och tände ljus på våra anhörigas gravar, och det var så vackert på kyrkogårdarna. Denna dag väcker förstås också en massa tankar och minnen, men de blir lättare att bära med tiden.

Igår var äldsta sonen fortfarande på data lan, yngste sonen på maskerad samt bonussonen spelade Tv spel och dator med grannens pojk.
Vi bjöd bästgrannarna på middag, inte så ovanligt hahaha men det är lättsamt att bjuda dem. Vi åt en het kyckling gryta och den var "het" och god. Sedan bär med vit riven choklad över i ugn med glass till. Gissa om ungdomarna gillade efterrätten.
Bästgrannen, han som jobbar hela helgen, han gick hem och sov. Vi andra tre kom på att vi skulle gå ut och lyssna på irländsk musik. Det blev en så rolig kväll med härlig musik. Mollys är ett nöje att lyssna på. Träffade en hel del bekanta också.

Katten Gustav var hem igår igen, snart flyttar han nog hem, ju mer snö det blir=) Det var mysigt att ha hemma alla tre katter samtidigt.

Ska snart bjuda maken på frukost på säng, sedan ska bonussonen väckas. Han åker hem idag till sina mamma och bonusdöttrarna kommer hem. Det gör väl mina egna söner också, för båda har sovit borta inatt. Så då är vi fullt hus igen =)

Ska först koka mig en kopp the och njuta av lugnet och tystnaden i huset. Ha en skön söndag!!

Inga kommentarer: