Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

måndag 15 november 2010

Avslappnad katt


Katter kan verkligen konsten, att slappna av. Detta är Felix som har somnat på fönsterbrädan ovanför elementet. Där är det så varmt och gott. Att nosen hamnat i en sko verkar inte bekymra honom =)
Ni ser även en skymt av vår skohylla som har 4 våningar. Detta är ungdomarnas, sedan har jag och maken en egen. Det behövs i en familj på sex vuxna personer.

Igår var det fars dag. Vi åt en stilla middag med mamma och pappa.

Idag är det en ny vecka igen med nya äventyr. Fast det stora äventyret väntar, när äldste sonen ska vinkas av om ca två veckor, både för mig och för honom. Han på sin livs resa och jag som ska klara mig utan honom i tre månader.

Yngste sonen verkar ha en ny kärlek på gång, känns bra. Får se vad det blir av det. Men hon verkar jätte gullig =)

Sett fotbollsgalan med yngsta bonusdottern. Ja, Zlatan blev ju kung igen men det är väl så, att ingen matchar honom just nu. Sedan har vi druckit te och ätit pepparkakor med ädelost. En riktigt myskväll med andra ord.
Alla barnen är hemma utom äldsta bonusdottern som är hos sin kille. Även alla tre katter är hemma=) Det är bara maken som fattas, han är ute reser och kommer hem först på torsdag kväll. Saknar honom som vanligt. Men han har det bra, han bor hos mina första svärföräldrar och de brukar vara bra på att skämma bort oss, så han är i goda händer:)

Imorgon ska yngsta bonusdottern och jag på scrappkväll, det ser vi fram emot.

På torsdag kör äldste sonen upp. Jag är skitnervös, som vanligt.

Ha en bra vecka alla. Kram

Inga kommentarer: