Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 8 april 2010

Snart helg igen :-)

Påskhelgen som var, var riktigt härlig. På påskdagen var vi som sagt ute hela dagen, i en av Gläntan groparna. Alla barnen var med förutom den äldste sonen som arbetade. Plus en flickvän och en pojkvän. Stor familj nu för tiden :-)
Här sitter familjen och njuter i solen.

Ja, det gjorde ju jag med förstås. Älskar att vara ute på vårvintern, helst i fjällen, men även Gläntan gropen fungerade ju bra. Men det är ju inte lika vackert som på kalfjället.

Varmt blev det, så maken han tog av sig lite mer än oss andra. Bonusdotterns pojkvän blev blyg, nä, jag skojar. Det ryker från elden, ,så han fick sveda i ögonen.

Hoppas verkligen vi får samma kanonväder i helgen. Har gjort bort att städa ikväll, tvättat och vikit tvätt. Känner mig så nöjd. Så då får man slappa i helgen i stället :D
Maken jobbar över ikväll och har inte kommit hem ännu :-( , stackarn. Men han kommer nog snart. Får krama lite på honom, så att han känner sig välkommen hem.

Känns som att det kommer att bli en lugn helg. Men det känns skönt efter en härlig med intensiv påskhelg och jobbarvecka på det. Är ledig imorrn :-)

Nä, duschen väntar. Har ju hunnit på promenad också.

Inga kommentarer: