Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 9 april 2010

Mys ikväll :-)

Det är bara jag och maken hemma. Så ikväll blir det en riktig myskväll.
Det är vi värda efter att ha haft huset fullt i flera dagar med ungdomar. Vi älskar ju dom men det är så skönt att bara få vara två ibland :-D
Fast jag ska hämta sönerna inatt, som är på fest.

Huset är städat, tvätten vikt och tvättad, planerat mat för en vecka och inhandlat den. Detta innebära att det blir en lugn helg :-)

Imorgon go mat med lite vin.

Ha en skön helg alla!!

Inga kommentarer: