Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 22 augusti 2009

Fina lördag=ännu är det helg!!


Vi har haft ett underbart väder igen ffa i fredags men även idag.

Första arbetsveckan avklarad och den gick som en dans, nja, lite trött var jag väl på morgonen ffa i torsdags.
Ska börja jobba 85 % men fortfarande ha korta fredagar, det är så skönt!

Igår hade vi hyrt och såg på film, ja, bara jag och min sambo. Äldste sonen såg film hos en kompis, yngre sonen var med tjejen och bonusdotter hos kompis.
Men vi har i alla fall kommit på att vi är utan barn nästa helg :-), för första gångne på flera år.
Gissa om vi jublar, om vi älskar våra barn så ser vi fram emot en barnfri helg, BF helt enkelt.
Jag ska dock med juntan på den årliga surströmmingsfesten på Hemlunda, så fredag kväll är min sambo helt solo. Tror inte han blir så olycklig ;-)

Ikväll är vi i alla fall bjudna till en gammal kompis, och vi ska för första gången få träffa hennes nya kille. Hon är säker på att jag vet vem det är men jag kan inte komma på det. Han har tydligen umgåtts med min lillebror. Känns spännande. Så ikväll blir det räkor och vin :-)

Morgondagen ska det städas, så jag hoppas att jag orkar, men det ska nog gå bra.

Bilden högst upp är i alla fall från Västbacken, på Västkusten, där det är hur vackert som helst.

Inga kommentarer: