Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 15 januari 2012

Idag har vi en kall dag, -15 gr. Brr. Blir nog bara korta promenader idag. Tror jag ska göra upp en brasa uppe, väcka maken och bjuda honom på något gott där.



Igår blev i alla fall nedervåningen städad och julen bortplockad, känns skönt. Det är nu ljusare ute och vi går mot ljusare tider.
Idag ska jag ta övervåningen, det passar sådana här kyliga dagar. Alla djuren är hemma, tre katter och en hund =)

Saknar dock sönerna, det ska bli så härligt att få krama om dom, när vi ska träffas under våren.

Igår hade vi tänkt ha en middag med döttrarna men det blev ändrade planer av olika anledningar. Det får bli en annan gång.
Min morbror från Tårrajaur var förbi en snabbis, han skulle hämta sin särbo på Kallax.

Ha en skön söndag inne i värmen.

Inga kommentarer: