Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

lördag 14 januari 2012

Första kyliga dagar

Vi har ju varit förskonade från kyla denna höst och vinter men måndag och tisdag blev riktigt kyliga med -17 till -18 gr. Men det var nästan skönt att få känna kylan bita i kinderna, fast inte nån längre tid vill jag ha kyla, för mörker och kyla tar musten ur mig.



Jag har varit otroligt trött denna första hela arbetsvecka. Var dock på scrapkväll måndag kväll med yngsta dottern och torsdag kväll tog jag mig på träning Body Balance. Vilket innebär att jag har en härlig träningsvärk nu ;)
Igår sov jag dock tre timmar på em, efter jag och maken varit på stan och ätit en god lunch. Det var så skönt att få somna i soffan.
Sedan lagade han middag och vi tog en kvällspromenad med valpen och bästgrannen (hennes sambo jobbade). Sedan satt vi oss i soffan och mös, såg På spåret och Skavlan. Sedan somnade jag igen i soffan, helt otroligt. Men jag var nog i behov av att få sova.

Valpen väckte mig kvart över sju imorse och vi tog en morgon promenad, alltid så härligt. Nu har han somnat, så jag drar mig mot sängen igen. Det kan man ju göra när man bara är vuxna i familjen =)
Ha en lugn och skön helg alla! Var rädda om varandra.

Inga kommentarer: