Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 4 december 2011

2: advent 2011

Vaken tidigt, det är heltrist väder ute, regnat hela natten, 3 gr varmt och ingen snö. Ur led är vädret. Valpen har fått mat och varit ut, lekt en stund med den, nu vilar den, så jag passar på att sitta vid datorn en stund =)


Då var det redan 2:a advent, tiden går fort men jag njuter som vanligt under advent.

Igår bakade jag, morotskaka och moccarutor. Kan väl säga att baka är inte min grej, så det småjävlades lite mest för att jag har för bråttom och vill ha det överstökat. Men det blev i alla fall gott. Min älskade make fyller år på måndag, så jag tänkte att det kan vara bra med lite fika.
Äldsta dottern fyller år på tisdag, så då är det kalas igen.

Ängeln Erica

Igår kväll var vi och promenerade med valpen i badhusparken, det var så vackert med all julbelysning där. Framför allt är jag väldigt förtjust i denna ängel, som lyser upp i parken.
Kändes dock lite konstigt att strosa där i december och inte en snöflinga. Kändes mer som en höstkväll i Paris vid floden Seine. Var faktiskt lite romantisk att gå där bredvid kanalen och se vår vackra park.

Idag blir det inte så mycket gjort hemma. Jag och yngsta dottern ska på scrapping mellan 15-22. Ska blir riktigt skojigt, har inte scrappat på länge. Det är julfest med föreningen NorthernLightScrappers.

Hoppar nu i säng en stund till, valpen har somnat igen :).

Ha en skön 2: advent och ta hand om varandra.


Inga kommentarer: