Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 7 april 2011

Aprilväder o kalas

Min goa yngsta bonusdotter fyllde 17 år igår. Grattis söta du!! Bara ett år kvar till myndighetsdagen och krogbesök samt körkort. Tiden går och snart har vi bara vuxna barn. Tycker att vi har gjort det bra och det känns även skönt. De har sina liv framför sig och vi får mer tid för oss själva =)

Ja, då var det april och det har varit riktigt aprilväder, omväxlande sol och snöblandat regn. Men plusgrader =)
Vi fick så fint främmande från Växjö, makens systerdotter med dotter. Hur söt som helst. "Morbror" passade på att mata med lite glass mmm.

I lördags var vi barnvakt åt killarnas småkusiner. Äldste sonen skötte nattandet och lässtunden. När de somnat fortsatte han att passa dom, så att vi kunde smita över till grannen som fyllde 50 år.


Här får hon presenter, bla pengar för en resa till Skottland. Vilket förklarar makens klädsel =)
Det blev en mycket trevlig kväll.

Söndag vaknade småkusinerna tidigt och jag måste ju säga att jag är glad att vi inga småbarn har, utan får låna så här då och så. Nog är det skönt att få sova ut på helgerna.

Veckan har fortsatt som förra veckan, arbetat över.

Maken är i Tärendö. Har varit själv ett tag ikväll och det var mycket välbehövligt. Snart helg, härligt!!!
Ha en skön helg alla.

2 kommentarer:

Lilla strumpen - casu consilio sa...

Ja visst går det fort - Malin fyller 13 år på skärtorsdag och det går nästan inte att tro!
Så söt han ser ut Daniel med småkusinerna =)) Han kommer att bli en bra pappa en vacker dag =) Go killen!! =)
Det där med tidiga mornar och småbarn är nåt jag inte har någon erfarenhet av =P Alla mina har sovit länge på morgonen =) Även Lo som fortfarande ligger och sover och kl är snart 9 =)

Lång kommentar men det var ju längesen så =P

Hoppas allt är bra!

Ps: jag svara ju alltid på kommentarer i min egen blogg så där hittar du svar på din kommentar =)

Kram kram Sara

Hälsa alla

Anna sa...

matkassen är toppen, perfekt att slippa handla och tänka ut middagar varannan vecka :)

Vad mysigt att ni fick låna småisarna, men jag kan tänka mig att det är skönt att få "lämna tillbaka" senare:) Vad fint kort på Danne och barnen, han kommer bli en toppenpappa när det väl beger sig:)

Jo vi kommer på onsdag em, stannar en vecka. Kommer att bli så kul, hoppas att vi ses.

kram!