Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

söndag 5 december 2010

Grattis älskling på din dag!!



Idag fyller min älskade make år, 48. Idag ska han få sova ut, vi var på 50-års kalas igår, så vi är lite trötta idag.
Det blir kalas ikväll, då ska vi även fira äldsta bonusdottern som fyller 18 år imorrn. Så det blir ett riktigt kalas ikväll. Hon var förresten på krogen i fredags, och var så glad att hon kom in :)

50-års kalaset igår var en mycket trevlig och rolig tillställning med god mat och trevliga människor. Kvällen gick alldels för fort. Men det är väl alltid så när det är roligt. Det bästa av allt är att man får skjuts dit och hem av yngste sonen :)

Här i huset är det helt tyst, bara jag och katterna vakna, som vanligt :) Men det är en skön stund på dagen. Yngste sonen med kompis har lanat och yngsta bonusdottern var med några tjejkompisar.

Veckan som varit gick snabbt. Fick magsjuka utan att ha varit i Östersund, men den var mer baktill som tur var. Hatar att kräkas. Värre har en av mina kollegor haft i helgen, hon har fått kräkas.

Nu har sonen varit borta i en vecka och det har gått riktigt bra. Han verkar dessutom trivas som fisken i vattnet där på Koh Pangnan. Och vem skulle inte göra det =)
Vi planerar att åka iväg, jag och maken då han fyllt 50 och jag ska fylla 50, typ i mars 2013. Så vi har ju tid att spara.
Men först ska äldsta bonusdottern ta sitt körkort, innan vi kan börja spara. Tänk, snart har tre av ungdomarna körkort. Gissa hur skönt det är. Slippa skjutsa och hämta. Ja, ibland, om de varit på fest så hämtar vi förstås.

På fredag åker vi till Stockholm, en miniweekend på tu man hand, känns underbart. På fredag ska vi äta julmiddag på Hamburger Börs och se R.E.A med makens jobb. Så vi tog en extra natt och stannar till på söndag =)

Sedan är det snart jul, helt otroligt vad tiden går snabbt.

Nä, ska vila en stund till, sedan dags att köra tårtor och göra klart smörgåstårtorna.

Ha en skön söndag!!

Inga kommentarer: