Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 24 december 2010

God Jul och ett Gott Nytt År!!




Fred och vänskap

God Jul på er alla! I denna familj är det bara jag, maken och yngste sonen hemma. Min äldsta son är ju i Thailand, Koh Pangnan. Två av bonusbarnen med sin mamma i Haparanda samt äldsta bonusbarnet med sin pojkväns familj.
Det är bara jag som är vaken och det är riktigt kallt här, -23 gr. Men strålande vackert ute.

Igår var vi på uppesittar kväll hos grannen. Först åt vi Tacos och firande hans son, som fyllde 20 år. Sedan drack vi glögg. Det blev en riktigt trevlig kväll.

Idag ska vi förbi graven och tända ett ljus, hos pojkarnas pappa. Sedan ska vi förbi deras småkusiner och önska God Jul.
Kvällen tillbringar vi hos mina föräldrar. Vi blir 7 personer med min morbror och hans särbo.
Lugnt och skönt med andra ord.

Jag jobbar mellan jul och nyår men sedan ska jag vara ledig en vecka. Det behövs efter en otroligt intensiv höst på jobbet men även hemma, med två körkorts tagande barn samt en son som skulle resa iväg.

Nä, ska nu locka in en av de tre katterna som var modig att gå ut och sedan duschen.

Ha en skön julhelg alla och ta hand om varandra!!

Inga kommentarer: