Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

torsdag 15 mars 2012

Intensivt, roligt och lärorikt

Denna vecka har varit intensiv, jag har haft både roligt och fått lära mig nytt som förhoppningsvis ska gagna jobbet.
I måndags var jag och maken och köpte mer hundfoder, Douglas fick också en reflexväst och en ny leksak =). Sedan blev det packning för hans del, för sedan i tisdags har han varit i Göteborg på industrimässa.
Själv har jag varit själv, för yngsta dottern har mest varit hos kompisar, så det har varit mycket taxi verksamhet för min del.
I onsdags träffade jag kursare från Umeå. Vi är två från Skellefteå, två från Piteå, en från Luleå och en från Boden som träffas en gång varje år, sedan vi gick ut arbetsterapeut utbildningen i Umeå =) Denna gången var vi i Boden, där vi fick mycket god mat och trevligt prat och många skratt. Lite livets allvar och jobb där i mellan åt.
Kom hem sen igår kväll, imorse upp och på utbildning i ICF I Luleå, hela dagen. Puh, känner mig riktigt trött ikväll.
Douglas har varit hos mor och far om kvällarna. Igår sov han över tills idag.
Imorgon kommer han i alla fall hem, min älskling. Skönt!


Idag har vi faktiskt varit förlovade i 4 år, så jag får väl försöka göra en riktigt god middag imorgon när han kommer hem =)

Yngsta dottern far till Arvidsjaur i helgen med en kompis som flyttat dit. Till Arvidsjaur har hon aldrig varit, så det kan ju bli en upplevelse.

Nu blir det mys med söt Douglas. Vi har varit på en promenad i kväll i det varma vår vinter vädret, så han lär väl somna i soffan och kanske jag med ;)

Nu är det bara 10 dagar kvar tills yngste sonen kommer hem och hälsar på från Malta. De verkar ska stanna ett halvår till. Gissa om jag längtar?!

Ha det så gott alla!

Inga kommentarer: