Ni tittar in hos en förvirrad mamma i sina bästa år!!

Så känner jag mig många gånger, förvirrad men vill väl o rör i många grytor.
Vill var en god mor, sambo o ändå hinna med mig själv.
Älskar livet men det har varit o är tungt av o till.
Så det är min vardag ni får följa....kul ibland o upp o ner ibland.




border="0" alt="räknare" />


besöksräknare

fredag 18 februari 2011

Bitande kallt


Det hara varit bitande kallt nu i två veckors tid, mellan -25 och -30 gr. Det känns som att man vill gå i ide, eller bara sitta i soffan med en kopp the och elda i kaminen.
Men nu säger SMHI att det visst ska bli lite mindre kallt lördagkväll, bara -15 gr =). Först ska dock lördagmorgon vara svinkall, närmare -35. Ja, vi överlever denna gång men nog suger kylan musten ur en.
Även katterna ser missmodiga ut.

Tiden efter marknaden har varit hektisk, hunnit med tre kalas, en fest på Folkets Hus (mycket rolig), middag hos mor och far, träning och middag hos en god vän. Ja, det har inte varit en kväll ledig. Men denna helg ska jag inte bort någonstans, högst till grannen.
Sedan blir det städhelg, till famljens stora förtjusning ;).

Helt plöstligt är det inte ens två veckor kvar till äldste sonen kommer hem efter sin långa resa. Gissa om jag längtar efter honom. Tänk att få krama om honom igen =)

Ska nu planera lite middagar för helgen och veckan som kommer. Ha en skön helg.
För mig väntar fredags mys med familjen eller kanske bara jag och maken, det vet man ju aldrig =)

Inga kommentarer: